onsdag 13. august 2008

Jeg elsker deg - 115 grunner

Laget en bok til mannen min i helgen. Jeg så en slik bok i bladet Ett Trykk for lenge siden, og da jeg fant fram bladene for å titte gjennom dem igjen her om dagen, så ble jeg inspirert til å stjele ideen.

Det var virkelig krevende å fokusere på forholdet vårt på den måten, men det gjorde veldig godt for sjela. Og så blir man veldig takknemlig over å ha fått en så god partner i livet, og også litt ydmyk når man faktisk setter seg ned og oppdager hvor mye man faktisk elsker hos den andre..! Jeg trodde egentlig ikke jeg skulle klare å komme over 100, ikke fordi mannen min ikke er fantastisk, men når man tenker etter er 100 faktisk veldig mye..! Men i ettertid kommer jeg stadig på nye grunner, så det kan lett bli en bok til.. :-)

Jeg er fornøyd med utseendet på denne også, og syntes jeg klarte å "tøffe" opp det rosa på en god måte, ved å bruke mye sort! Den ble veldig populær hos mottakeren også.. <3

Takk til hun som inspirerte meg!




2 kommentarer:

  1. En utrolig lekker bok!!!!
    For en fantastsik gave, kan ikke tenke meg hvor mye arbeid som ligger bak denne!!! Og så fint at du fikk gått gjennom hele registeret og virkelig finne ut hva du satte pris på hos mannen!
    Skulle vel lagd en sånn jeg og, men føler at det blir som å hoppe etter Virkola....
    Mange andre lekre prosjekter i denne bloggen også, jeg kommer nok innom for å snoke i fremtiden =0)
    Klæm fra Gunn-Hege

    SvarSlett
  2. For en flott gave! :) Holder på med litt scrapping selv, men har aldri tenkt på å lage en slik bok. Lurer derimot på hvor du får tak i en slik bok med lyse sider?

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen! :-)